Tekst powstał na podstawie pracy dr. Beata Tarczydło "Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady"

  1. pl
  2. en
  3. de

Artykuły

23 grudnia 2021
Udowodniono, że zapach oddziałuje na naszą fizjologię oraz aspekty psychiczne. Mogą nie tylko przywoływać wspomnienia, wzruszać, wywoływać niepokój, ale także powodować wydzielanie soków żołądkowych czy podnosić ciśnienie krwi. Tą niewątpliwą
28 grudnia 2021
Zobacz z czego składa się Twoja zawieszka. Odpowiednio dobrane materiały sprawiają, że zapach zawieszki będzie utrzymywał się dłużej, a kolory pozostaną niezmienione
04 stycznia 2022
Zalety zawieszki zapachowej jako nośnika reklamy:

ZAMÓW

Wykorzystaj moc zapachu w reklamie Twojej Firmy!

Przemyślane działania w zakresie aromamarketingu mogą przynosić wymierne rezultaty sprzedażowe. Odpowiednio dobrany zapach:

 

  • ma wpływ na atmosferę

  • redukuje nieprzyjemną woń

  • zwiększa uwagę klientów

  • generuje ich  pozytywne zachowania 

  • wydłuża czas przebywania w sklepie

  • zwiększa po trzebę zakupu przedmiotu

  • polepsza samopoczucie

  • poprawia kreatywność i atmosferę wśród pracowników

  • tworzy przewagę konkurencyjną

 

Trudno przejść obojętnie obok tak wielu korzyści związanych z wykorzystaniem zapachu w marketingu.

Istnieje obecnie możliwość zatrudnienia firmy, która zajmuje się profesjonalnie wdrażaniem innowacji z zakresu aromamarketingu.  Jednak wiąże się to już z wyższymi kosztami.

 

Można jednak wykorzystać potencjał zapachu, nie wydając przy tym wiele. Zamawiając zawieszki zapachowe z logo firmy, łączymy zalety aromamarketingu  z funkcją tradycyjnej reklamy tekstowej.

Choinki zapachowe z nadrukiem nie tylko będą emitować przyjemną woń, ale również przyciągać wzrok klienta swoim kształtem oraz grafiką.

 

 

Na temat wykorzystania fenomenalnego wpływu zapachu na reklamę  przeprowadzono dotychczas wiele badań.Wynika z nich min., że pod jego wpływem konsumenci dłużej przebywają w sklepie i lepiej oceniają znajdujące się w nim produkty. 

 

Aromamarketing (marketing zapachowy) jest elementem marketingu sensorycznego (adresowanego do zmysłów człowieka). Jest to:

  • wywieranie wpływu na zachowaie klienta za pomocą kompozycji zapachowych

  • umiejętność wykorzystania zapachu w marketingu 

  • element strategi marketingowej firmy

  • skuteczne narzędzie biznesowe, pozwalające przyciągnąć skutecznie klienta

 

Odpowiednio przygotowana kompozycja zapachowa wpływa na decyzje człowieka. Może np skłonić go do dokonania określonego zakupu. 

06 czerwca 2023

JAK WYKORZYSTAĆ MOC ZAPACHU W REKLAMIE

Udowodniono, że zapach oddziałuje na naszą fizjologię oraz aspekty psychiczne. Mogą nie tylko przywoływać wspomnienia, wzruszać, wywoływać niepokój, ale także powodować wydzielanie soków żołądkowych czy podnosić ciśnienie krwi. Tą niewątpliwą moc zapachu warto wykorzystać także w reklamie...

 

 

Noerga Group sp. z o.o.

 

KRS: 0001078837

NIP: 7272875236

REGON: 527354900

 

Romualda Mielczarskiego 12 / m 16

91-067 Łódź

 

 

Kontakt

VIS  93-259 Łódź, Gałczyńskiego 2a, NIP 982 033 72 75

COPYRIGHT © 2021 vis.net.pl