COPYRIGHT © 2021 vis.net.pl

GODZINY OTWARCIA

 

pon - śr : 7:00 - 16:00

czw - pt :  7:00 - 14:00

 

 

 

KONTAKT

 

VIS

93-259 Łódź,

Gałczyńskiego 2a

NIP 982 033 72 75

 

e-mail:

Ewa Kaczmarek

ewasylwia.kaczmarek@gmail.com

Zamówienia

vis.produkcja@gmail.com

 

tel:

PL/ ENG  +48 511 37 28 20

DE + 49 162 619 8188
 

 

 

 

 

 

  1. pl
  2. en
  3. de

Udowodniono, że zapach oddziałuje na naszą fizjologię oraz aspekty psychiczne. Mogą nie tylko przywoływać wspomnienia, wzruszać, wywoływać niepokój, ale także powodować wydzielanie soków żołądkowych czy podnosić ciśnienie krwi. Tą niewątpliwą moc zapachu warto wykorzystać także w reklamie...

 


AROMAMARKETING - JAK ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ SPRZEDAŻ? 

23 grudnia 2021

Na temat wykorzystania fenomenalnego wpływu zapachu na reklamę  przeprowadzono dotychczas wiele badań.Wynika z nich min., 
że pod jego wpływem konsumenci dłużej przebywają w sklepie i lepiej oceniają znajdujące się w nim produkty. 

Aromamarketing (marketing zapachowy) jest elementem marketingu sensorycznego (adresowanego do zmysłów człowieka). Jest to:

  • wywieranie wpływu na zachowanie klienta za pomocą kompozycji zapachowych

  • umiejętność wykorzystania zapachu
    w marketingu 

  • element strategi marketingowej firmy

  • skuteczne narzędzie biznesowe, pozwalające przyciągnąć skutecznie klienta


 

Przemyślane działania w zakresie aromamarketingu mogą przynosić wymierne

rezultaty sprzedażowe. Odpowiednio dobrany zapach:

 

  • ma wpływ na atmosferę

  • redukuje nieprzyjemną woń

  • zwiększa uwagę klientów

  • generuje ich  pozytywne zachowania 

  • wydłuża czas przebywania w sklepie

  • zwiększa potrzebę zakupu przedmiotu

  • polepsza samopoczucie

  • poprawia kreatywność i atmosferę wśród pracowników

  • tworzy przewagę konkurencyjną

       

 

 

Trudno przejść obojętnie obok tak wielu korzyści związanych z wykorzystaniem zapachu w marketingu.

Istnieje obecnie możliwość zatrudnienia firmy, która zajmuje się profesjonalnie wdrażaniem innowacji z zakresu aromamarketingu.  Jednak wiąże się to już z wyższymi kosztami.

 

Można jednak wykorzystać potencjał zapachu, nie wydając przy tym wiele. Zamawiając zawieszki zapachowe z logo firmy, łączymy zalety aromamarketingu  z funkcją tradycyjnej reklamy tekstowej.

Choinki zapachowe z nadrukiem nie tylko będą emitować przyjemną woń, ale również przyciągać wzrok klienta swoim kształtem oraz grafiką.

Wykorzystaj potencjał zapachu!

Zamów zawieszki zapachowe

 

KLIKNIJ