Czater

Tekst powstał na podstawie pracy dr. Beata Tarczydło "Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady"

  1. pl
  2. en

Artykuły

15 grudnia 2022
Prowadzisz sklep odzieżowy, cukiernię, a może punkt ubezpieczeniowy? Dla tych i innych punktów handlowych bądź usługowych, zawieszka zapachowa będzie strzałem w 10-tkę. Co zyskujesz? Zobacz!
15 grudnia 2022
Od grudnia 2022 roku wprowadzamy nowości w naszej ofercie na zawieszki zapachowe z logo. Zapraszamy do zapoznania się z nimi w artykule poniżej.
06 czerwca 2023
Udowodniono, że zapach oddziałuje na naszą fizjologię oraz aspekty psychiczne. Mogą nie tylko przywoływać wspomnienia, wzruszać, wywoływać niepokój, ale także powodować wydzielanie soków żołądkowych czy podnosić ciśnienie krwi. Tą niewątpliwą
arrow left
arrow right

ZAMÓW

Wykorzystaj moc zapachu w reklamie Twojej Firmy!

Przemyślane działania w zakresie aromamarketingu mogą przynosić wymierne rezultaty sprzedażowe. Odpowiednio dobrany zapach:

 

  • ma wpływ na atmosferę

  • redukuje nieprzyjemną woń

  • zwiększa uwagę klientów

  • generuje ich  pozytywne zachowania 

  • wydłuża czas przebywania w sklepie

  • zwiększa po trzebę zakupu przedmiotu

  • polepsza samopoczucie

  • poprawia kreatywność i atmosferę wśród pracowników

  • tworzy przewagę konkurencyjną

 

Trudno przejść obojętnie obok tak wielu korzyści związanych z wykorzystaniem zapachu w marketingu.

Istnieje obecnie możliwość zatrudnienia firmy, która zajmuje się profesjonalnie wdrażaniem innowacji z zakresu aromamarketingu.  Jednak wiąże się to już z wyższymi kosztami.

 

Można jednak wykorzystać potencjał zapachu, nie wydając przy tym wiele. Zamawiając zawieszki zapachowe z logo firmy, łączymy zalety aromamarketingu  z funkcją tradycyjnej reklamy tekstowej.

Choinki zapachowe z nadrukiem nie tylko będą emitować przyjemną woń, ale również przyciągać wzrok klienta swoim kształtem oraz grafiką.

 

 

Na temat wykorzystania fenomenalnego wpływu zapachu na reklamę  przeprowadzono dotychczas wiele badań.Wynika z nich min., że pod jego wpływem konsumenci dłużej przebywają w sklepie i lepiej oceniają znajdujące się w nim produkty. 

 

Aromamarketing (marketing zapachowy) jest elementem marketingu sensorycznego (adresowanego do zmysłów człowieka). Jest to:

  • wywieranie wpływu na zachowaie klienta za pomocą kompozycji zapachowych

  • umiejętność wykorzystania zapachu w marketingu 

  • element strategi marketingowej firmy

  • skuteczne narzędzie biznesowe, pozwalające przyciągnąć skutecznie klienta

 

Odpowiednio przygotowana kompozycja zapachowa wpływa na decyzje człowieka. Może np skłonić go do dokonania określonego zakupu. 

06 czerwca 2023

JAK WYKORZYSTAĆ MOC ZAPACHU W REKLAMIE

Udowodniono, że zapach oddziałuje na naszą fizjologię oraz aspekty psychiczne. Mogą nie tylko przywoływać wspomnienia, wzruszać, wywoływać niepokój, ale także powodować wydzielanie soków żołądkowych czy podnosić ciśnienie krwi. Tą niewątpliwą moc zapachu warto wykorzystać także w reklamie...

 

biuro@vis.net.pl
+48 737518397

 

Firma

Adres:

 

Noerga Group sp. z o.o.

Narutowicza 40/1

90-135 Łódź

 

KRS: 0001078837

NIP: 7272875236

REGON: 527354900

 

Pon - 9:00 -16:00

Wt - 9:00 -16:00

ŚR - Nieczynne

Czw - 9:00 -16:00

Pt - 9:00 -16:00

Godziny otwarcia:

Info

Copyright © 2025 Noerga Group sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Social media