COPYRIGHT © 2021 vis.net.pl

COPYRIGHT © 2021 vis.net.pl

07:00 - 16:00

07:00 - 15:00

07:00 - 15:00

07:00 - 15:00

07:00 - 14:00

-

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek 

Sobota

Godziny otwarcia


 

ewasylwia.kaczmarek@gmail.com

vis.produkcja@gmail.com

 

VIS

Łódź,

Gałczyńskiego 2a

 

 

 

 

 

Udowodniono, że zapach oddziałuje na naszą fizjologię oraz aspekty psychiczne. Mogą nie tylko przywoływać wspomnienia, wzruszać, wywoływać niepokój, ale także powodować wydzielanie soków żołądkowych czy podnosić ciśnienie krwi. Tą niewątpliwą moc zapachu warto wykorzystać także w reklamie...

 

AROMAMARKETING - JAK ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ SPRZEDAŻ? 

28 października 2021

Na temat wykorzystania fenomenalnego wpływu zapachu na reklamę  przeprowadzono dotychczas wiele badań.Wynika z nich min., że pod jego wpływem konsumenci dłużej przebywają w sklepie i lepiej oceniają znajdujące się w nim produkty. 

 

Aromamarketing (marketing zapachowy) jest elementem marketingu sensorycznego (adresowanego do zmysłów człowieka). Jest to:

  • wywieranie wpływu na zachowaie klienta za pomocą kompozycji zapachowych

  • umiejętność wykorzystania zapachu w marketingu 

  • element strategi marketingowej firmy

  • skuteczne narzędzie biznesowe, pozwalające przyciągnąć skutecznie klienta

 

 

 

 

 

Przemyślane działania w zakresie aromamarketingu mogą przynosić wymierne rezultaty sprzedażowe. Odpowiednio dobrany zapach:

 

  • ma wpływ na atmosferę

  • redukuje nieprzyjemną woń

  • zwiększa uwagę klientów

  • generuje ich  pozytywne zachowania 

  • wydłuża czas przebywania w sklepie

  • zwiększa po trzebę zakupu przedmiotu

  • polepsza samopoczucie

  • poprawia kreatywność i atmosferę wśród pracowników

  • tworzy przewagę konkurencyjną

 

Trudno przejść obojętnie obok tak wielu korzyści związanych z wykorzystaniem zapachu w marketingu.

Istnieje obecnie możliwość zatrudnienia firmy, która zajmuje się profesjonalnie wdrażaniem innowacji z zakresu aromamarketingu.  Jednak wiąże się to już z wyższymi kosztami.

 

Można jednak wykorzystać potencjał zapachu, nie wydając przy tym wiele. Zamawiając zawieszki zapachowe z logo firmy, łączymy zalety aromamarketingu  z funkcją tradycyjnej reklamy tekstowej.

Choinki zapachowe z nadrukiem nie tylko będą emitować przyjemną woń, ale również przyciągać wzrok klienta swoim kształtem oraz grafiką.

 

 

Wykorzystaj moc zapachu w reklamie Twojej Firmy!

ZAMÓW

19 sierpnia 2021
Zalety zawieszki zapachowej jako nośnika reklamy:
19 sierpnia 2021
Zawieszki zapachowe! Kojarzą się one przede wszystkim jako gadżet związany z motoryzacją. Jak praktycznie wykorzystać ich potencjał? Podpowiadamy.
25 sierpnia 2021
Współpraca jest ważnym elementem prowadzenia biznesu. Szczególnie gdy przynosi korzyści każdej ze stron. Sprawdź na co możesz liczyć decydując się na wspólne działanie.

Artykuły

choinki zapachowe do auta
zapachy samochodowe

Tekst powstał na podstawie pracy dr. Beata Tarczydło "Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady"